PERÉNYI ANDRÁS

WEBSHIPPY: AUTOMATIZÁLT CSOMAGKÜLDÉS

„Nem az számít, hogy mit árulsz, hanem hogy hogy adod el.”

Perényi András podcast Webshippy

Összefoglaló

Perényi Andrással beszélgettünk vállalkozása, a Webshippy hatalmas sikereiről, arról, hogy minek köszönhetik a céljaik elérését.

Megnéztük, hogy milyen trendek mentén működik jelenleg az online kereskedelem, mi várható, illetve, hogy milyen lehetőségek vannak a dropshipping területén, és ők hogyan járulnak ennek a sikeréhez hozzá.

ANDRÁSRÓL BŐVEBBEN

Ötletember, sorozat vállalkozó, eCommerce vállalkozásokat épít. Mellette online marketing és kreatív stratéga, hobbi chéf. A Webshippy vezetője, ahol fulfillment szolgáltatást nyújt webáruházaknak és online értékesítéshez.

„Nem az számít, hogy mit árulsz, hanem hogy hogy adod el.”

Miről lesz szó ebben a részben?

  • Hogyan lehet 6000 terméket, 6000 rendelést összecsomagolni össze egyetlen nap alatt?
  • Hogyan jutott el a Webshippy 86 ezer rendelés teljesítéséről 1,5 év alatt több, mint 1,5 millióra?
  • Mit jelent a saját fejlesztésű Dropshippy rendszerük?
  • Vállalkozói célkitűzések 2020-ra

Linkek, amiket említettünk

NÉZD MEG A BESZÉLGETÉST A YOUTUBE-ON

ha inkább olvasnád

Az interjú leiratát a szöveg alatt lenyíló menüben elolvashatod.

D.Z.:

Sziasztok, én Dallos Zoltán vagyok és ebben az adásban Perényi Andrással beszélgetek, immáron másodszor, 1,5 éve volt az első ilyen beszélgetésünk. A Webshippy logisztikai központnak vezetője, alapítója és olyan megoldásokról fogunk beszélgetni, ami azt gondolom, hogy mindenkinek nagyon izgalmas és érdekes, aki az e-kereskedelemben bármilyen szinten is részt vesz.

Üdvözlök mindenkit, folytatjuk ezt az interjúsorozatot, aminek a témája Üzlet és Utazás. A mai az kifejezetten egy inspiráló beszélgetés lesz több szempontból is.

Visszanéztem és kereken 1,5 éve volt Perényi András a vendégem, készültem egy kis meglepivel. A Webshippynek ügyvezető tulajdonosa, kiszervezett logisztikával foglalkoztok alapvetően.

Befogjuk linkelni a 1,5 évvel ezelőtti beszélgetésünket, megnézhetitek, hogy tartottatok akkor és hol tartatok most.

A falatokon van egy kis iránytű, dashboard rendszer, ami mutatja folyamatosan a napi, heti meg egyéb teljesítéseket. Ez volt akkor, és gondoltam, hogy nézzük meg mi történt 1,5 év alatt.

Perényi András:

Szép, ez még számomra is meglepő.

D.Z.:

Aki nem ismer, nagyon rövid, mondd már el, kérlek, hogy mivel foglalkoztok, mi a Webshippy és mi az egész szolgáltatásnak a lényege, utána ugordjunk át erre mi változott a 1,5 évben.

Perényi András:

Nagyon izgalmas az egész, az elmúlt 1,5 év is meg az egész 3,-3,5 éves utazás is, amióta a Webshippyt csináljuk. Alapvetően a Webshippy kiszervezett logisztikával foglalkozik, online kereskedelmet végző cégeknek végzünk, gyakorlatilag teljes fulfillment szolgáltatást.

Ez azt jelenti, hogy ezek a cégek a fizikai megvalósítását a logisztikai kiszolgálását a webáruházuknak teljesen átadják egy külső cégnek, nekünk. Mi raktározzuk a termékeiket, látjuk élőben a rendeléseiket és ahogy bejön egy rendelés, azt azonnal összeszedjük, a nevükben kiszámlázzuk, csomagoljuk és kiszállíttatjuk az alvállalkozó partnerekkel az egész világra, utánvétkezeléssel akár.

Az egésznek az alapja egy olyan szoftver, amit az első perctől kezdve fejlesztünk.

Egy rendeléskezelő, csomagolásoptimalizáló szoftver, ami képes rákapcsolódni az összes ismertebb webshop motorra, az online számlázókra, illetve futárcégek rendszereire.

Az összes adatot ezek között a rendszerek között szinkronizálja, és nem utolsósorban segíti a raktárban megvalósítani ezt az egész folyamatot.

D.Z.:

Mert az sem mindegy, hogy szedegetik össze a kollégák a különböző polcokról a dolgokat?

Perényi András:

Voltaképpen ezen múlik az egész folyamat.

D.Z.:

Hogy az mennyire hatékony…

Perényi András:

Pontosan. Azért tudtunk hamar berobbanni, és gyorsan növekedni ezen a piacon, mert a klasszikus logisztikai rendszerek teljesen mások, mint az e-kereskedelemhez kapcsolódó logisztika.

Általában nagymúltú, régi vállalatok végeznek ehhez hasonló logisztikai tevékenységet, ők a klasszikus retailer logisztikát végzik. Kisszámú rendelés, nagy tételszámmal, az online kereskedelemben viszont kis tételszám van, viszont rengeteg rendelés.

Ez alapjaiban teljesen más folyamatokat igényel. És nem voltak erre még kiforrott, kész rendszerek.

Mi meg józan paraszti ésszel bele vágtunk ebbe az egészbe és a saját kis megoldásainkat elkezdtük fejlesztgetni. És a végén azon vettük észre magunkat, hogy a legmodernebb rendszerünk van Kelet-Európában.

D.Z.:

Szuper! Annyi személyes kötődést engedjetek meg a történethez, hogy nekem az első könyvem -és eddig egyetlen- könyvem 2019 májusában jelent meg. Én eleve nem is gondolkoztam másban, hol hal meg egy business…ott, hogy csomagolgatni kell, én menjek postára, én ragasztgassam stb.

Mi van, ha nekem kiesik egy hét, nyaralok, nem vagyok otthon? Állnak a rendelések, vagy bízzam meg a szomszédot?

Én már a 0. perctől abban gondolkoztam, hogy lehet megcsinálni, be is érkezett hozzátok május 14-én az első raklap könyvem.

Nekem teljesen automatizált, nem is ellenőrzöm most már. Bejön egy megrendelés, és pár órával utána már indítjátok a kiszállítást. Úgyhogy működik elég jól.

Nem is értem, aki ilyennel foglalkozik, miért nem egy ilyen szolgáltatást vesznek igénybe?

Perényi András:

Gyakorlatilag nekünk is innen jött az egész. Eszünkbe nem jutott volna, hogy kiszervezett logisztikai céget fogunk építeni. Mekkora startup ötlet! Nyakunkba húzni targoncákat, meg egy 2000nm-es logisztikai központot. Nyilvánvalóan ez nem az az obvious ötlet, amin az ember elindul, ha startupot akar csinálni.

A saját webshopunkat nevelgettük, és mi magunk találkoztunk ezzel a problémával, hogy logisztika. És nem tudtuk ezt megoldani.

Amerikában láttuk, hogy mindenki kiszervezi a logisztikát, az Amazontól kezdve számtalan nagy fulfillment cég foglalkozik ezzel.

De itthon nem volt ehhez hasonló megoldás. Fogtuk, elkezdtünk magunkat fejleszteni valamit, ez lett belőle!

A Webshippy növekedése

D.Z.:

Megnézzük, hogy mi történt 1,5 év alatt, ill. mikor indultatok, mi változott azóta amikor a legutóbbi beszélgetésünk volt akár a számokban, akár fejlesztésekben? Hova tartatok?

Perényi András:

Rengeteg minden. Amikor visszagondolok- most például ezen gondolkodtunk egy évzáró beszélgetés volt nálunk, amikor megünnepeltük pezsgővel, hogy túléltük- e-commerceben mindig a karácsony a vízválasztó, hogy túléled vagy meghalsz. Pont azon gondolkodtunk, hogy mi volt januárban és mennyi minden nem volt még akkor.

Pedig csak 12 hónap telt el, és mégis mennyivel hátrébb voltunk. Nagyon vicces, amit itt mutattál. Ezen a dashboard-on, ez egy hatalmas kivetítő, ki van rakva a raktárunkban, tulajdonképpen egy irányító központ. Ahol látszanak az aznapi csomagszámok, csomagolási folyamat, hány terméket kell összeszednünk, abból hányat szedtünk össze, hány csomagot kell becsomagolnunk, abból hányat csomagoltunk be.

Látszik rajta az elmúlt 30 nap teljes rendelésszáma, pont azt látom, hogy a total packing 153 csomag aznap és ebből 82 van lecsomagolva, aznapi csomagolás.

D.Z.:

És most?

Perényi András:

Annyit mondok, hogy volt olyan nap, amikor 6000 terméket, 6000 rendelést csomagoltunk össze egyetlen nap alatt.

D.Z.:

És a szumma rendelés? 86 ezer rendelésnél jártatok akkor…

Perényi András:

Most már bőven túlléptük a félmilliót. És ez igazából 1,5 évvel ezelőtt volt.

Ez számomra is meglepő volt, amikor ezt elém raktad.

És az elmúlt 30 nap, 9000, és ez egy jó hónap volt, ha jól emlékszem.

Most karácsonykor 72 ezer volt ebben az oszlopban.

60 ezer volt a target, átlagban 25-35 ezer csomag volt, mindig azt nevezzük meg, hogy mi a decemberi target, 72 ezer volt a valóság.

D.Z.:

Mi a titka egy ilyen fajta növekedésnek, ill. mik a buktatói, 1000 helyen ellehet csúszni a banánhéjon.

Nektek mik voltak- ha csak ezt a 1,5 évet nézzük- a legnagyobb kihívások és a legnagyobb tanulságok ebben az időszakban?

Perényi András:

Kihívás minden nap és minden kihívásból tanulunk. Az egésznek a titka, ezt nem tudtuk volna megcsinálni, ha nem saját magunk fejlesztjük le a szoftvert.

10 fős fejlesztő csapatunk van, ők egy pécsi irodában vannak, mind cégen belüli fejlesztők. Ők dolgoznak azon, hogy ez a rendszer folyamatosan képes legyen ezeket a csomagszámokat, meg rendelésszámokat kiszolgálni.

Nemcsak a tételszámról beszélünk itt, hanem a nagyszámú termékről, ill. webáruházról. Most már 300 webáruháznak a rendeléseit kezeljük, 1000 féle termék van a raktárban.

Informatikai támogatás nélkül ezt az egészet nem lehet csinálni. Pontosan látjuk kik azok, akik próbálkoznak Magyarországon és a környező országokban is hasonló tevékenységgel.

Persze erőből, 80-100 emberrel lehet, de ott a hibázás nagy arányban előfordul mindenhol.

Hogyha nem egy szoftver vezérli, ha nem automatizmusok vannak az egész mögött, akkor gyakorlatilag szinte lehetetlen ezt feldolgozni.

A gyors növekedésnek a titka, hogy minimálisra csökkentettük a hibákat, 0,003% környékén van, de ez emberi mulasztás….

D.Z.:

Rossz kerül a csomagban, rossz helyre külditek?

Perényi András:

Olyan, hogy rossz helyre küldjük, nem. Általában emberi mulasztások, effektíve rossz vonalkódot kapunk véletlenül, rossz vonalkódot rakunk a termékre.

A rendszer nem hibázik, azt a vonalkódot csippantja be, azt csomagoljuk be. Ellenőrzési hibák, amikor vagy az ügyfél ad rossz vonalkódot, vagy ő küld rossz vonalkóddal terméket. De ez már minimális.

Mindig, ha van egy hiba, megnézzük, hogy mit tudunk fejleszteni, hogy a jövőben ne forduljon elő.

Folyamatosan tanuljuk, tanulja a rendszer, hogy mik lehetnek a hibafaktorok. Ez alapján építünk bele olyan dolgokat, hogy a következő alkalommal már kiküszöbölik.

D.Z.:

Érdekes, hogy a fejlesztés ennyire fontos. Akár a cégmérethez, akár a költségeitekhez képest ez mekkora hányadot képvisel a cégen belül?

Perényi András:

Fogalmazzunk úgy, hogy ha nem lennének a fejlesztőink, akkor már bőven cashflow pozitív lenne a cég.

Ha azt mondanánk, hogy megállunk ilyen szinten, nem akarnánk tovább fejlődni, ketyegjen a Webshippy, alapítók vegyenek ki normális fizetéseket, osztalékokakt évvégén. Akkor ez nagyon szépen megvalósítható lenne. De nyilván nem ez a célunk.

D.Z.:

Az egy nagy költséghányad akkor?

Perényi András:

Nyilván, az a legnagyobb költség. De hosszútávon ez az, ami a versenyelőnyt okozza. Illetve, amire a cégnek más lábait is ráépítjük.

Még egy nagyon nagy különbség, hogy amikor előző alkalommal, 1,5 évvel ezelőtt találkoztunk, akkor alapvetően a Webshippy még csak fulfillment cég volt, még csak kiszervezett logisztikai tevékenységet csináltunk.

Ez volt az alap, amivel elkezdtük. Mindig is tudtuk, hogy ebben valami más lesz, valami van még itt. És volt. Nagyon sokat dolgoztunk azon, hogy más lábakat is kiépítsünk.

Ez el is indult, a tavalyi év végén. Az egyik voltaképpen maga a szoftver, amire rájöttünk, hogy az a legnagyobb értékünk. Nagyon sok cég van, akik gyakorlatilag, akiknek tetszik az a technológia, azok a megoldások, az a know-how, amit mi fölépítettünk, maga a szoftver.

Viszont valami miatt ők nem tudják kiszervezni a logisztikát. Vagy azért, mert eleve több, 5-6000 négyzetméteren van az egyik ilyen ügyfél, akivel tárgyalunk, vagy túl nagyok a termékek, például bútorok.

Rájöttünk, hogy a legkézenfekvőbb dolog az egész megoldást kínálni nekik. Ez a Webshippy Elements, ami egy olyan szoftvermegoldás, amit bárki igénybe vehet, akinek webshopja van, kisebbek, közepes, nagyobbak, attól függ.

Arról szól, hogy az egész működést, ami nálunk megvalósul és ott látják élőben -cégmérettől függően- 1 hónap alatt fel tudják használni. Hardvereszközökkel, vonalkódolvasókkal, akár együtt, az egész rendszert 2-4 hét alatt be tudjuk indítani.

Onnantól kezdve egy havidíjas licence díjért elérnek egy olyan rendszert, amivel ugyanazt a hatékonyságot megvalósíthatják, amit mi.

Van a másik, ami egy teljesen más dimenzió. Mi magunk sem mertük remélni, hogy ez ennyire izgalmas lesz. A termékbeszerzés témakörét érinti, a dropshippinget.

Mit jelent a dropshipping?

A dropshipping maga az online kereskedelemnek egy olyan formája, ahol tulajdonképpen, az, aki eladja a terméket, a webáruház nem rendelkezik saját árukészlettel, egy nagykereskedőnek a termékkínálatát jeleníti meg a webáruházában. Ezt árulja a vásárló rétegei felé, ha tőle megvesznek egy terméket, akkor a szállítási adatok küldi csak el a nagykereskedőnek, importőrnek, disztribútornak.

A disztribútor küldi el közvetlenül a vevőnek a terméket.

D.Z.:

Az eladó nem is találkozik a termékkel, ez a lényeg.

Perényi András:

A dropshipper teljesen kimarad fizikailag az egész folyamatból.

D.Z.:

Kvázi egy közvetítő a rendszerben.

Perényi András:

A dropshipping elképesztően trendi dolog. Amerikában, tengerentúlon nagy kultúrája van ennek. Illetve az Aliexpress-es dropshippingelés, ami tele van. Eszméletlen sok blogposzt van róla. Tényleg tud jól működni, ha jól csinálják. Az a baj, itt, Kelet-Európában nem annyira tudott jól megvalósulni.

D.Z.:

Nagyon hosszú a szállítási idő.

Perényi András:

Több hét, akár hónap is lehet. Kontrollálatlan a csomagolás, nem tudjuk, hogy az most mi lesz. Nagy a kockázat.

A legnagyobb gond, itt Kelet-Európában még mindig 60-70% az utánvétes fizetések aránya, nagyon sokan nem mernek online kártyával vásárolni. Dropshippinggel nem lehet megoldani, hogy utánvétes fizetések legyenek.

Mi azon gondolkodtunk, hogy tudunk ebbe az iparágba beleszállni. Nagyon sokan vannak, akik el tudnak indítani egy webáruházat, akik értenek az online marketinghez.

Nagyon sokan vannak, akik rendelkeznek eléréssel, beszéljünk akár online magazinokról, hírportálokról, akikkel tárgyalgatunk.

Alapvetően nem nagyon tudják azt, hogy mivel lehetne pénzt csinálni, hogyan monetizálnák ezt a tömeget. Nekik az, hogy indítsanak egy webáruházat, amiben az ő célcsoportjuknak releváns termékeket kínálnak, ez egy abszolút kézenfekvő megoldás, üzleti láb.

Ami fejlesztettünk, a Dropshippy névre keresztelt termékünk. Nem más, mint egy dropshippy marketplace, egy piactér, ami úgy működik, hogy az ügyfelek, akik a Webshippynél vannak, webáruházak, nagykereskedők, disztribútorok az összes terméküket felajánlhatják dropshipping modellű értékesítésre.

A Butlers beállítja, hogy az ő termékeik mennyibe kerülnek nagykeráron és mennyi az ajánlott fogyasztói ára. Ezeket más webáruházak egy kattintással beimportálhatják a saját áruházukba be tudják húzni a Butlers termékeit, képekkel, leírásokkal, ajánlott fogyasztói árakkal. Elkezdhetik kínálni ezeket a termékeket.

Akár a meglévő termékük mellé kiegészítő termékként, akár egy teljesen új áruházat felhúzva a nulláról.

Amikor ezeket a termékeket eladják a mi rendszerünkben látják, hogy ez egy dropshippinges termék, ezt be kell szerezni, egy kattintással, egy bankkártyás fizetéssel beszerzik ezt a terméket a nagykertől, gyakorlatilag ott van nálunk a polcon.

Mi abban a pillanatban csomagoljuk, számlázzuk és kiszállítjuk.

D.Z.:

Kihúztátok azt az elemet belőle, hogy kockázat a kínai partnerrel, várakozás…

Perényi András:

Eleve európai, sőt magyarországi nagykereskedők, magyar nyelvű használati utasítással, kontrollált csomagolással. Akár utánvétkezeléssel egész Európába, gyakorlatilag másnapra.

D.Z.:

Most, 2020-ban hogy néz ki az utánvét és a kártyának az aránya? Ennyire nagy probléma?

Perényi András:

Ez webáruházfüggő. Érdekes módon a nagyértékű termékeknél sokkal inkább a bankkártya megy. Szofisztikáltabb célcsoportoknak szóló termékeknél, IT termékeknél a bankkártya megy, viszont van olyan webáruház, aki bankkártyás fizetést nem is ajánl föl, csak utánvét.

Ezek általában idősebb korosztálynak szólnak, vagy olyan termékek, ahol a bizalom nem biztos, hogy megvan  az értékesítő irányába, de mégis meg szeretnék venni a terméket.

A nagy átlag nem tudom pontosan mi, ha a mi nálunk lévő webshopokat nézzük, de 50% környékén van, elég magas.

A Dropshippyvel évvégén jöttünk ki, elcsúsztunk a fejlesztéssel nagyon. Korábban szerettük volna, de karácsony előtt 2 héttel lőttük ki, de akkor is csak a meglévő ügyfeleink között nyitottuk meg a lehetőséget a kereskedelemre.

Nagyon kellemes meglepetés volt, mert már karácsonykor volt Dropshippy értékesítés, volt olyan webáruházunk, aki konkrétan beimportált Butlers termékeket. Látszott az, hogy az ő meglévő vásárlói részére tudott olyan kiegészítő termékeket behúzni, amiket szintén bepakoltak a kosárba, onnantól kezdve megtörtént az értékesítés.

Elképesztő, hogy olyan termékekkel tudta az a webshop bővíteni a kínálatát, amibe nem kell, hogy a készletbe álljon a cashflow-ja, nem kell raktárterületet foglalnia.

Amikor az első webshopunkat csináltuk, a kozmetikai webáruházat, 3 féle kozmetikai terméket árultunk.

Ha lett volna ez a lehetőség, most betudtuk volna húzni mellé a teljes Johnson and Johnson kínálatot, Ilcsit és sorolhatnám, hogy milyen cégek vannak még.

Rögtön több száz terméket kínálhattam volna.

Az e-kereskedelem jövője

D.Z.:

Szuper! Mik a trendek, 2020-ra, a jövőre, ill. a következő 3-5 évre, mennyire megy a piac? Mennyire tudjuk utolérni a nyugat-európai piacot? Mennyire száguld az e-kereskedelmi piac?

Perényi András:

Ma olvastam egy cikket, ami szerint még mindig érdemes felszállni erre a vonatra. A nagyok egyre nagyobb piacot szereznek, megy köztük a harc -itt a híres akvizíció, amiről volt szó nemrégiben- az Emag, Extreme Digital akvizíció, ami elég érdekes irányba formálja a piacot.

Megjelent tavaly, tavalyelőtt az Alza, az is befolyásolta egy kicsit a piacot.

Alapvetően ezek a nagy cégek nem befolyásolják azokat a kereskedőket, akik úgy tudják kínálni a termékeiket, ahogy egy nagy multi pláza nem.

Előadásokon szokták kérdezni, mi megy most, mi a jó termék?

Mindig azt válaszolom, hogy nem az számít, hogy mit árulsz, hanem hogy hogy adod el.

Alapvetően van egy forgalmazó, aki elér egy bizonyos célcsoportot. Amikor el akarunk adni, azon gondolkodunk, hogy milyen marketing aktivitásokat tudunk azért beindítani, hogy a lehető legtöbb látogatót magunkhoz vonzzuk.

De lehet, hogy van egy teljesen más ember, lehet az egy beauty blogger, egy hírportál, aki eleve eléri azt a célcsoportot…

D.Z.:

Csak terméket tesz mellé…

Perényi András:

Igen, igazából maga az anyacég sosem fogja elérni, viszont van egy másik ember-cég, aki meg pont azokat éri el, ingyen.

Ezeknek az összehozatalára épül a Dropshippy. Hogy olyanok kezdjenek el tudni árulni online, megszűnjön ez az affiliate, meg vissza osztok, jutalék… Ez jó, de nem megy sokáig.

D.Z.:

Ezen a széles palettán egyre több lehetőség van, egyre több átmenet van ebben a skálában, amiből lehet válogatni. Hogy ki milyen együttműködésben gondolkodik.

Perényi András:

Pontosan. Sokkal egyértelműbben tudja bárki, akár egy blogger kínálni a termékeit, ha azt tudja mondani, hogy a saját shopomban ott vannak a logózott pólóim, meg bögréim, meg azok a termékeim, amiket én is szeretek meg használok.

Ott már ez egy teljesen normális, online kereskedelemi vásárlási élmény. Nem az van, hogy nézd, ezt vedd meg és egy darab fix összegért megmutatta egyszer. Sokkal több terméket lehet így bemutatni.

D.Z.:

Meg az egész érdekeltségi rendszer így tisztább.

Perényi András:

Ez az irány át fogja formálni, hogy ki az, aki átalakul online.

Konkrétumok nélkül, mert ezekről még nem beszélhetek, de olyan cégekkel tárgyalunk, akiknek semmi köze nem volt az e-kereskedelemhez. De több százezer embert érnek el napi szinten. Mondjuk komolyabb hírportálokról beszélek. És teljesen komoly üzleti stratégia van arra felépítve, hogy hogyan szállnak be az online kereskedelem világába, a Dropshippy segítségével.

Nekem ez azért jó, mert az elején mikor gondolkodtunk, hogy mi lesz ez a Dropshippy, akkor azt gondoltuk, hogy nagyon sokan akarnak dropshippingelni, vállalkozó fiatalok, azok elindulnak és adunk nekik egy lehetőséget.

De nem csak nekik adunk lehetőséget, olyanoknak, akiknek van elérése.

Olyan cégekkel tárgyalunk, akikkel nem is gondoltam volna, hogy érdeklődni fognak ezután.

A Webshippy jövője

D.Z.:

Zárásképpen nézzük meg a ti személyes céljaitokat. A piac az erre megy, mi a ti Webshippys célotok idénre?

Perényi András:

Szeretnénk idén is duplázni, tavaly ez megtörtént a csomagszámok tekintetében. Nyilván ez forgalomba is látható lesz, majdnem elértük az 1 milliárdos forgalmat, jövőre ezt nyilván el fogjuk érni és jelentősen meg is fogjuk haladni.

Szerencsére most már összeállt a középvezetői csapat is a cégen belül, aminek nagyon jó dolog, mert most már látom azt, hogy vannak felelősök, marketing, fejlesztés, operáció, sales. A vezetőik nagyszerű emberek, nagyon büszke vagyok az egész csapatra.

Olyan embereket tudtunk vonzani- olyan hasonló gondolkodásúk, mint az alapítók- tényleg sikerült ilyen embereket bevonzani.

Ez az év a Dropshippyről fog szólni, szeretnénk, ha minél előbb a Dropshippy katalógusba minél több termék kerülne bele.

Valószínűleg az idén lesz egy bővülésünk, vannak olyan dolgok, amiket modernizálni fogunk a raktárban, de ez még meglepetés. Ha minden sikerül izgalmas dolgokat fogunk látni az év második felében.

Elindulunk a nemzetközi piacon, vannak terjeszkedések, a környező országokból új ügyfeleink, de alapvetően az év második fele masszívan arról fog szólni.

D.Z.:

Sok sikert, erőt és kitartás kívánok ehhez! Legkésőbb 1,5 év múlva nézünk egy új státuszt, hogy hogy néz ki a tábla a falon.

Ha van bármilyen kérdés a videó alatti leírásban kommenteljetek.

Jövünk további inspiráló, érdekes történetekkel.

Sziasztok.

ÖSSZEFOGLALÓ

Perényi Andrással beszélgettünk vállalkozása, a Webshippy hatalmas sikereiről, arról, hogy minek köszönhetik a céljaik elérését.

Megnéztük, hogy milyen trendek mentén működik jelenleg az online kereskedelem, mi várható, illetve, hogy milyen lehetőségek vannak a dropshipping területén, és ők hogyan járulnak ennek a sikeréhez hozzá.

ANDRÁSRÓL BŐVEBBEN

Ötletember, sorozat vállalkozó, eCommerce vállalkozásokat épít. Mellette online marketing és kreatív stratéga, hobbi chéf. A Webshippy vezetője, ahol fulfillment szolgáltatást nyújt webáruházaknak és online értékesítéshez.

IDÉZET

„Nem az számít, hogy mit árulsz, hanem hogy hogy adod el.”

MIRŐL LESZ SZÓ EBBEN A RÉSZBEN?

  • Hogyan lehet 6000 terméket, 6000 rendelést összecsomagolni össze egyetlen nap alatt?
  • Hogyan jutott el a Webshippy 86 ezer rendelés teljesítéséről 1,5 év alatt több, mint 1,5 millióra?
  • Mit jelent a saját fejlesztésű Dropshippy rendszerük?
  • Vállalkozói célkitűzések 2020-ra

 

#HELLO HÉTFŐ

Minden hétfőn kapsz tőlem egy inspiráló levelet amiben elküldöm neked a legújabb epizódokat valamint, összegyűjtöm neked a célkitűzéssel, vállalkozásindítással és utazással kapcsolatos leghasznosabb tippeket.